tirsdag den 20. april 2010

Mad

Efter sidste tur til Berlin var vi på nogle opper'ren madsteder. Steder som forstod; at sætte standarden for service, oplevelse og mad man får lyst til at skrive om. 
Det der gør det for mig, er at blive rykket ud af det sædvanlige bordservering, hvor tjeneren ikke ser en og maden alligevel er lidt la la, ( ligesom ens mavefornemmelse jo også sagde inden man gik ind)
Jeg gider det bare ikke mere. Cafe mad som er baseret på nachos og pinde i burger ( dont get it !) Serveringspersonale... Personale som ... jeg ved ikke hvad.
Kaffemaskiner som larmer åndsvagt meget. Neeeej - jeg vil det ikke. Min mission med denne side og gerne med din hjælp- er at finde de steder, der ånder for at give et helhedsindtryk af kvalitet fra når man kommer til når man går. En oplevelse. Og nej det behøver ikke at være dyrt.









0 kommentarer:

Send en kommentar