torsdag den 22. april 2010

Min hemmelig fashionista















Når jeg nogle gange kommer ud af leverpostejslivet, er det så befriende, at kunne komme ned i BUTIK KASK i sit gråvasket tøj og blive set i farver igen. Det tager hende ikke lang tid, at opdatere dig i det fineste tøj, så man igen føler at man er en ægte pige.. Når jeg bliver stor, vil jeg være Sabine. Og en KLART fordel er, at man går gerne en størrelse ned i tøjet, samtidigt med man kan trække vejret.Hvilket altid er med til, at give et sikkert køb, fra min side.
Selve butikken inderholder foruden tøj, et overflødighed horn af lækkerier i form af bøger, magasiner, vinyler og nips du ikke kan leve uden.

- mangler du en undskyldning for at kigge derned i Hyskenstræde 16,kld i 1207 København K, så tjek hendes champagne fredage ud...

Se selv på hendes hjemmeside:



Sommerkjolen som vil være at finde på mig, til bryllup, festival'er, i supermarkedet, koncerter og afhentning i børnehaven





Med de flotteste tårnhøje sandaler til. YEEP YEEP


0 kommentarer:

Send en kommentar